סל הקניה שלי - 0.00 ₪

עגלת הקניות ריקה

חייג חינם 1-800-800-190

הרשמה וניהול חשבון:

1. איך נרשמים לאתר ומה זה מקנה ?

רישום לאתר מתבצע בשתי פעולות פשוטות.

לוחצים על ״ הרשם״ הנמצא בחלקו הימני העליון של האתר או בחלקו התחתון, ממלאים פרטים כגון שם, כתובת מייל וטלפון וזהו ..אתם חברים באתר שלנו.

אפשרות אחרת לרישום באתר הינה דרך כפתור ההתחברות של פייסבוק, המופיע בחלקו העליון של האתר. לחיצה על כפתור זה תקלוט את שמכם במערכת כמו כפי שמופיע בחשבון הפייסבוק שלכם.

הרישום לאתר מקנה הנחות מיוחדות לחברים  ואפשרות של ״אקספרס צ׳קאאוט״ אשר בזמן רכישה ימלא את הפרטים שלכם באופן אוטומטי ללא צורך בהזנה ידנית . בסיום הרכישה יתקבל מס׳ משלוח שבאמצעותו ניתן יהיה לעקוב אחר סטטוס המשלוח בכל רגע נתון.

2. איך משנים סיסמא ?

על מנת לשנות סיסמא כל מה שצריך זה להתחבר למערכת -> זה לגשת ל- ״איזור אישי״  ולהיכנס ל ״ לוח ניהול ״, תחת ״פרטי חשבון״ ניתן לערוך ולשנות סיסמאות. 

3. שכחתי את סיסמתי , מה עושים ?

לוחצים על כפתור ״ כניסה ״ ובתיבת " לקוחות רשומים ״, יש קישור של " שכחתי סיסמא ". יש ללחוץ על קישור זה ולמלא את כתובת המייל ולשם ישלח קישור לאיפוס סיסמא חדשה. 

 

אבטחה ואמצעי תשלום באתר :

1. האם אתר בלנדרס-ישראל הוא אתר מאובטח ?

התשובה היא בהחלט כן, בלנדרס ישראל הוא אתר מאובטח המאושר ע״י כל חברות האשראי בארץ ובעולם .

אנו שמים דגש רב באבטחת מידע והפרטיות של לקוחותנו. באתר מופעלות מערכות מתקדמות  (PCI SSL)  אשר מתעדכנות כל הזמן ושומרות על פרטיות הלקוחות בזמן הזנת אמצעי תשלום בצורה מוצפנת ומאובטחת.

כחלק בלתי נפרד מתהליך אבטחת המידע של האתר,לאחר תהליך הרכישה באתר, כל פרטי כרטיסי האשראי של לקוחותנו נמחקים מהמערכת.

אנו לא אוגרים ולא מעבירים את פרטי הלקוחות שלנו לגורם כלשהו .

בלנדרס-ישראל משתמש בשירותי הסליקה של החברות מהמובילות בתחום ויעשה ככל הנדרש על מנת לשמור על בטחונכם בזמן הרכישה .

2.מהן אפשרויות התשלום באתר ?

לרשות לקוחותנו שלוש אפשרויות תשלום:
  • ניתן לבצע רכישה באמצעות כרטיסי אשראי - אתר בלנדרס ישראל מכבד את כל סוגי כרטיסי האשראי מכל החברות, בעת רכישה בכרטיס אשראי ניתן לבצע רכישה בתשלומים כאשר המינימום לעסקה בתשלומים הוא מעל 200 ש״ח.
  • ניתן לבצע רכישה באמצעות Paypal.
  • ניתן לבצע עסקה טלפונית ע״י חיוג לקו שירות הלקוחות בטלפון 1-800-800-190
 

משלוחים ועלויות :

1. מהן אפשרויות המשלוח לרוכשים באתר ?

דואר רשום (חינם) - לבוחרים באופציה זאת, תשלח החבילה לסניף דואר ישראל הקרוב ביותר ללקוח.

מרגע יציאת החבילה ממחסני בלנדרס-ישראל, יקבל הלקוח מס׳ מעקב בהודעת SMS   ובמייל וכך יכול הלקוח לעקוב אחר מיקום החבילה ועד הגעתה ליעד דרך האתר תחת קטגוריה של מעקב משלוחים או דרך האתר של דואר ישראל.

בזמן הגעת החבילה אל הסניף הקרוב לבית הלקוח , יקבל הלקוח הודעת SMS ובמייל אישור לאיסוף .

דואר שליחים ״אסקספרס״ - לבוחרים באופציה זו, משלוח החבילה אל הלקוח תתבצע באמצעות שליח של דואר ישראל, לכל כתובת שהלקוח יבחר (בית, עבודה, עסק וכו׳) . 

מרגע סיום הרכישה וקבלת אישור עסקה, שליח של דואר ישראל  יקרא לאסוף את החבילה ממחסני בלנדרס - ישראל. מרגע האיסוף החבילה ע״י השליח, יקבל הלקוח הודעת SMS והודעה במייל בדבר יציאת המשלוח.

 

Boxit - שירות לוקרים אלקטרונים מאובטחים 24/7-

ניתן לאסוף את ההזמנה מתחנות האיסוף של BOXIT בתוספת 15 ₪. החבילה מגיעה לתחנת האיסוף שנבחרה תוך שני ימי עסקים.
BOXIT מאפשרים איסוף מתאי איסוף (לוקרים) אלקטרונים מאובטחים הפתוחים 24/7, ומפוזרים ברחבי הארץ. ניתן לאסוף את החבילה מהעמדה שנבחרה, לאחר קבלת מסרון המאשר את הגעתה של החבילה ללוקר. המסרון כולל קוד אישי אותו יש להקיש בעמדה וקישור waze אשר ינווט אותך ישירות לעמדת האיסוף. תאי האיסוף מפוזרים בתחנות דלק של חברת "פז" ובמתחמים אחרים כגון מרכזי קניות ואוניברסיטאות. לרשימת התחנות המלאה לחצו כאן.
החבילה ממתינה בעמדה מרגע קבלת ההודעה ועד חצות אותו יום (לדוגמא, אם התקבלה הודעה ביום ראשון בשעה 07:00 בבוקר ניתן לאסוף את החבילה עד חצות ביום ראשון).

 

אם לא ניתן להגיע ל-Boxit בזמן לאיסוף החבילה יש להודיע למוקד הטלפוני במספר 1-700-077-038.

 

 

2.  מהם זמני האספקה והעלות?

דואר רשום - 4-10 ימי עסקים. חינם לרוכשים באתר.

דואר שליחים ״אקספרס״ - 1-3 ימי עסקים. בתוספת של 15 ש״ח.

דבר דואר המתקבל בשירות זה למשלוח באחת מ- 57 ערים מרכזיות ומיועד למען המצוי באחת הערים הללו, יימסר בו ביום, אם התקבל למשלוח עד השעה 10:00 בבוקר (מסירה למען פרטי תיעשה עד השעה 20:00; מסירה למען עסקי או מוסדי - תיעשה עד השעה 18:00); אם התקבל למשלוח לאחר השעה 10:00 ועד למועד האיסוף האחרון מיחידת הדואר בה התקבל – יימסר דבר הדואר למענו למחרת היום.דבר דואר המתקבל בשירות זה באחד מ- 113 יישובים עד למועד האיסוף האחרון מיחידת הדואר בה התקבל – יימסר למענו ביום העבודה הבא.

3. מהם ימי עסקים?

ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג או חול המועד.

החלפות, ביטול עסקה וזיכוי:

1. האם ניתן להחליף משקפיים לדגם אחר לאחר הרכישה ?

ברור! ניתן להחליף משקפי שמש שנרכשו באתר במהלך 14 יום ממועד הרכישה וזאת שהמוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש.

ההחלפה תתבצע רק למוצר הנרכש במחיר מלא ושמוצר זה חזר למחסני החברה במצב תקין .

.ההחלפה תתבצע כנגד החלפה בדגם אחר או בקבלת זיכוי ( אין הגבלת זמן על הזיכוי)

כל האמור לעיל אינו חל על מוצר שנפל בו פגם וזאת ע״פ חוק הגנת הצרכן 2005. 

 

2. איך מחליפים דגם שלא מצא חן בעיני ?

 הכי פשוט בעולם, יוצרים איתנו דרך ״צור קשר״ או בטלפון ומעדכנים אותנו כי אתם רוצים להחליף לדגם אחר. אנחנו בודקים שהדגם שאתם רוצים נמצא במלאי ואנו מכינים לכם אותו למשלוח.
אתם שולחים את המוצר אלינו בחזרה דרך דואר ישראל וברגע שהוא מגיע למחסן של בלנדרס-ישראל, אנחנו שולחים לכם את הדגם החדש.
כל ההחלפות חינם למוצרים שנקנו מעל 159 ₪.
 
 
 

3. האם ניתן החזר כספי במקרה של ביטל עסקה ?

החזר כספי ניתן רק וכאשר ההזמנה עדיין לא נשלחה והמוצר עדיין במחסני החברה.
על ביטל עסקה שמעל 100 ש״ח, יחויב הלקוח בעמלת ביטול  בגובה של  5% ע״י חברת האשראי.
 
 

4. האם ניתן לקבל זיכוי ?

כן, במידה וקבלתם את המוצר ולא עברו 14 ימים מיום רכישתו וברצונכם לקבל זיכוי לרכישה במועד אחר , כל שצריך לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך ״צור קשר״ ולעדכן אותנו בהחזרת המוצר למחסננו.
לאחר שהמוצר יחזור שלם ותקין אנו נפיק בעבורכם זיכוי אשר יהיה ניתן להשתמש בו ללא הגבלת זמן.
במידה וביצעת רכישה והמוצר טרם נשלח, כל שצריך לעשות זה ליצור עימנו קשר ובתוך דקות ספורות יופק בעבורך זיכוי.